Csalogány utcai csoda, Isten hozott a Cinnamonban!

Cinnamon

Kedd, csütörtök, szombat. Ezek az én edzős napjaim. Hétköznapokon fél 9-kor végzem, majd bepattanok a kocsiba és hazafelé veszem az irányt. Nem olyan régen az egyik piros lámpánál arra lettem figyelmes, hogy valami készül a sarkon. Egy új üzletet láttam, Cinnamon felirattal. Már első látásra beleszerettem, így mikor hazaértem, rögtön utána jártam az interneten, hogy mi is lesz ez tulajdonképpen. Nemsokára nyitunk. Ez a két szó megdobogtatta a szívemet, és már alig vártam, hogy beléphessek a Csalogány utca újdonsült ékkövébe. Sajnálatos módon ez a találkozás elég sokat váratott magára, ugyanis az egyik szintén kávékedvelő barátnőmnek megígértem, hogy együtt vesszük majd birtokba ezt a csodásnak ígérkező helyet, és a sok teendő miatt ez egészen máig húzódott. A várakozásnak azonban minden perce megérte. Már az első bejáratnál készült fotónál éreztem, hogy ez a hely egyszerűen nem lehet rossz.

fullsizerender_66.jpg

fullsizerender_65.jpg

Majd mikor beléptünk, a lélegzetem is elállt. Mindent bevilágított a délelőtti napsugár, a picinyke üzletben pihe-puha párnákkal díszített padok és székek, valamint a kedvencünk egy hintaszék! A színek is rögtön mosolyt varázsolnak a belépők arcára, az illatok isteniek, és a sütis pultról se feledkezzünk meg.

fullsizerender_67.jpg

fullsizerender_68.jpg

fullsizerender_69.jpg

Az asztalunkhoz leülve (én természetesen a lógó fotelt választottam) felcsaptuk az étlapot. Mindketten a hely nevéhez hűnek maradva, a Cinnamon fahéjas cappucinot választottuk.

fullsizerender_70.jpg

Pár perc múlva a nagyon csendes, de igazán kedves pincérnő, már hozta is őket két gyönyörű bögrében. A barátnőm rögtön meg is jegyezte, hogy milyen szívesen hazavinne egy ilyet. :D

fullsizerender_79.jpg

fullsizerender_75.jpg

Rengeteg finom, sűrű tejhab fedte a gyönyörű világosbarna színű kávénkat. Öröm volt kanalazni, minden falat olyan ízű volt, akár egy felhő. Majd következett a lágy capuccino, amit egy csipetnyi fahéj követett. Isteni volt. A kávé közepes pörkölésű, 100%-ig újhullámos, arabica. Virágos és citrusos ízvilágú, ami tökéletesen párosult a fahéj sziruphoz, amit hozzáadtak. Pár perc elteltével, miután jól kiszórakoztam magam az ide-oda pörgő lógó székben, áttelepedtem a barátnőm mellé, a hihetetlenül kényelmes párnák közé, a padra.

Jó sokáig beszélgettünk, közben nagy kortyokban fogyasztottuk a pompás kávénkat, majd egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy volt cappuccino, nincs cappuccino. Nagy mosollyal hagytuk el a kávézót, mert minden várakozásunkat felülmúlta. Ide mindenképpen visszatérünk, és legközelebb a hideg mangó krémlevest is biztosan megkóstoljuk!

Értékelés: 9/10

Ár: 650 Ft

https://www.facebook.com/cinnamonbuda