Kávé a nagyi nappalijában

Asztalka

Otthon a cukrászdában - ez a rövid mottó tökéletesen jellemzi a miliőt, ami az Asztalkában várja a kedves vendégeket. Remélem ma mindenki csinált valami szuper programot a szüleivel, hiszen köztudott, hogy gyereknap van. Engem anyukám elvitt erre a remek helyre, ami annyira belopta magát a szívembe, hogy nem is tudtam tovább várni a cikk megírásával.

img_8570.jpg

Cukrászdánk a Döbrentei tértől pár perc sétára található, egy templom közvetlen közelében. A kedves kis székeket rózsás párnák díszítik, a lámpaoszlophoz pedig színes biciklik vannak döntve, amik virágtartóként funkcionálnak.

img_8577.jpg

img_8576.jpg

Már a terasz látványától megjön az ember kedve a belépéshez. Antik bútorok, tükrök, csecsebecsék, virágok mindenfelé, egyszerűen olyan érzés, mintha a nagymama vagy esetleg dédnagymama nappalijába csöppentünk volna.

img_8561.jpg

img_8562.jpg

img_8560.jpg

img_8565.jpg

Legnagyobb örömünkre a választék is elkápráztató volt. Isteni sütemények sorakoztak a polcon, alig tudtuk lecsökkenteni kettőre a befutók számát. Sült sajttorta és német almatorta, már a nevük hallatán összefut a nyál az ember szájában. Fagyispult is volt ám, de azt már kicsit túlzásnak éreztük volna.

img_8563.jpg

Két cappucino-t kértünk még a desszertek mellé, majd helyet foglaltunk a teraszon. Elhihetitek, hogy óráknak tűnt az a pár másodperc, amíg a fotókat elkészítettem az ínycsiklandó tortákról. Szerencsére túléltük, kezünkbe vettük a kisvillát és belemártottuk isteni sütijeinkbe.

img_8571.jpg

Komolyan mondom, én ilyen finom sajttortát még soha nem ettem. Mindenkinek ajánlom, hogy látogasson el ide, és kóstolja meg ezt a mennyei eledelt. Hamarosan megérkeztek a kávék is. Esküszöm, megpróbáltam érdeklődni arról, hogy mivel dolgoznak, de a nagy sietségben csak annyit válaszoltak, hogy nem újhullámos, sima olasz pörkölésű. Szóval be kell érjétek ennyivel, de ez a lényegen hálisten nem változtat, nagyon finom volt. Jó vastag krémhabbal a tetején, gyönyörű szívecske díszítéssel.

img_8572.jpg

img_8573.jpg

Így ücsörögtünk itt, élveztük a napsütést, akár a magukat süttető kis gyíkok. Tökéletes gyereknapi program volt, de szerintem ide máskor is megéri visszatérni. :)

Értékelés: 8/10

Ár: 590 Ft

http://www.asztalkacukraszda.hu/

https://www.facebook.com/asztalka/