Vidd haza a téli ízcsodákat! Nespresso limitált kiadás.

Nespresso

Kávézókba járni szuper dolog, de valljuk be az otthoni, ébredés utáni kávénk nélkül, még odáig sem tudnánk eljutni. Minden este vágyakkal telve fekszem le. Alig várom, hogy reggel legyen, és megihassam a frissen főzött ínycsiklandó kávémat. Mikor megláttam az interneten, hogy a Nespresso újra piacra dobott limitált kiadású, sütemény ízesítésű kapszulákat, azonnal tudtam, hogy nekem kell ilyen! Nem is halogattam sokáig, még aznap beszereztem a három különlegességet. Sacher torta, linzerkarika és almásrétes. Már a nevük hallatán is összefut a nyál a számban.

15328159_1507346855948597_1779287666_n.jpg

Természetesen nem bírtam reggelig várni a kóstolással. Ebéd utáni levezetésként, mint egy kisgyerek a karácsonyi ajándékát, olyan izgatottan bontottam ki a kapszulásdobozt. A sacher torta ízre esett a választásom, mert nagyon édesszájú vagyok és ez az egyik kedvenc tortám.  Jellemzése szerint a lágy csokoládé és a sárgabarack tökéletes kombinációjából született, alapja pedig egy telt, Arabica kávéból készült Livanto. Védjegye a karamellizált és pirított aroma, amit enyhe gyümölcsösség egészít ki. Az illata mennyei volt, alig bírtam kivárni, hogy az utolsó csepp is a bögrémbe kerüljön. Az ezután következő percek felejthetetlenek voltak. A Sacher torta ízesítésű kávé telitalálat. Tökéletesen ki lehet érezni a csokit és a sárgabarackot, olyan érzésem volt, mintha a piskóta is olvadna a számban. Csak dicsérő szavakkal tudom illetni a nespressonak ezt az újítását. Na de két másik íz is várt még a polcon, hogy bizonyíthasson.

15327704_1507346839281932_26078770_n.jpg

Másnap reggel az almásrétes került terítékre. A sült alma és a fahéj eszméletlen párosítás, nem véletlen, hogy nagyanyáink a vasárnapi ebéd után gyakran sütöttek pitét, ezekből a kiváló alapanyagokból.  Az alapja mindegyik ízesítésnek a Livanto espresso kapszula, így a kávé hasonlóan finom volt, mint a tegnap kóstoltnál. Ez sem okozott csalódást, a bécsi forgatagot elkerülve is úgy éreztem, hogy egy kávézó teraszán fogyasztom el éppen az áhított Apfel Strudelt.

15328219_1507346869281929_1674956822_n.jpg

Utolsónak maradt a Linzer torta folyékony változata. Ez az ízesítés a piros gyümölcsök és a fűszeres sütemény szerelméből született. Mindig is imádtam a linzertésztát, még nyersen is bele-bele csipegettem, hát még kész állapotában. A harmadik ízesítéssel sem tudtak mellélőni a készítők. A Nespresso idei limitált kiadású kapszulái minden pénzt megérnek. Egy nagy takaróba burkolózva, lassan kortyolgatva vagy a reggeli rohanásban, gyorsan felhajtva, mindenhogyan tökéletesek és szebbé varázsolják a szürke hétköznapokat. A fűszeres sütemény illata pedig még egy kis karácsonyi hangulatot is idéz, így december közeledtével.

Ha pedig már mindennek a birtokában vagytok, már csak egy gombnyomásnyira vagytok attól, hogy isteni kávékat varázsoljatok magatoknak és szeretteiteknek. :)

Végezetül pedig George Clooney szavaival élve: Nespresso. Mi más? ;)