Nem kell tovább keresnetek, íme az ősz legcsodálatosabb kávéja!

The Strawberry Project

Sokszor van az embernek rossz napja. Néha azonban el sem múlik, hanem egy egész rakás követi. Erre jön rá, hogy esik az eső, szürke az idő, hideg van, és lassan már ott tartunk, hogy inkább bebújunk a takaró alá, és ki sem jövünk. Természetesen ezt nem tehetjük meg, nem vagyunk már gyerekek. :D Viszont van egy nagyon jó módszerünk, amivel kicsalogatjuk magunkat az ágyból. Ez pedig nem más, mint a megjutalmazás. Ma reggel egy állásinterjúra mentem, és már előre elhatároztam, hogy utána meglepem magam azzal a szuper kávéval, amit a Facebookon láttam pár napja. Sikerélménnyel indultam el a szemerkélő esőben az Arany János utca felé, miközben egy álomkép lebegett a szemem előtt. Pumpkin Spice Latte. Nem tudom, ki és mikor találta ki az ékszerdoboz jelzőt az aranyos kis helyekre, de biztos vagyok benne, hogy az pontosan olyan lehetett, mint a The Strawberry Project. Miniatűr üzlet, telis-tele kicsi ajándékdobozokkal, gyertyákkal, epres füzetekkel, na és persze finomságokkal. A picinyke hűtőben csokiba mártott eprek hívogatnak, hogy edd meg őket. Annyira eszméletlenül jól néznek ki, hogy rettentő nehéz nemet mondani rájuk.

Na, de ugye én nem ezért jöttem! A lány, aki kiszolgál hihetetlenül kedves. Félénken érdeklődöm, hogy van-e abból az istenadta éltető léből, aminek eddig még csak a képét láttam. Angyalok szózataként cseng a válasz: Igen, máris készítem. Míg a kis csodámra várok, tátott szájjal nézem végig milyen kincseket rejt a bolt. A halloweeni hangulat már őket is elérte. Az ajtón fekete és narancssárga szalagok lógnak. Sütőtök formájú gyertyák, díszek, sőt még eprek is vannak. Újra az gyümölcsökkel teli hűtő előtt kötök ki. Szinte érzem, ahogy összefut a nyál a számban, olyan ínycsiklandónak tűnnek.

Miközben velük szemezek, észreveszem, hogy ez a kávé nem ám sütőtök szirupból készül, hanem igazi püréből. A kedves lány már turmixolja is össze a hozzávalókat. A műanyag pohár falára csokit adagol, majd feltölti a lattéval. A tetejére krémes fehér tejszínhabot nyom, amit szárított sütőtök darabokkal szór meg. Mondanom sem kell, hogy én itt már teljesen el voltam ájulva. Rögtön az egyik kedvenc filmemből jutott eszembe az idézet: Mi jöhet még? Meghempergeti joghurtban? Beszórja csoki gombokkal? Hát majdnem. Az egész kreáció megkoronázásaként egy narancssárga marcipánba mártott, lédús eper került a habra, ami halloweeni töknek volt álcázva. Még egy kis fahéj és már előttem is állt életem kávéja. Ha nem lett volna baromi ciki, komolyan mondom tartottam volna egy perc néma csendet a tiszteletére. Valahogy úgy tudnám jellemezni, hogy én akkor öltöznék ki ennyire, ha Ryan Gosling randira hívna.

Szóval a valaha volt legtökéletesebb kávé várta, hogy végre megkóstoljam. Kiléptem csodaországból, a hideg valóságba, de még ez sem tudott zavarni, hiszen magát a mennyországot tartottam a kezeim között. Először az epernek láttam neki. Beleharaptam. Hát szavakat nem igazán találok, amikkel tényleg körbetudnám írni azt az ízbombát, amit éreztem. Kicsit fűszeres, marcipános, epres és még ki tudja mi minden csoda volt benne. Ezek után el sem tudtam képzelni, hogy ezt lehet-e még egyáltalán fokozni. Lehetett. A latte maga volt a mámoros csoda. Ilyen intenzív ízeket sütőtökös lattéban, sőt megkockáztatom még egyetlen ízesített kávéban sem tapasztaltam. Olyan örömmel szürcsölgettem a kávét, mint egy kisgyerek az esti kakaóját. Kit érdekelt már, hogy hideg van és esik az eső!? Büszkén vonultam barátommal és hű társammal a pumpkin spice-os lattéval.

14808940_1416904741657083_590206589_o.jpg

Láttam ám, hogy mindenki rácsodálkozott. Ilyen gyönyörűen megkomponált itallal ritkán találkoznak, az már egyszer biztos. Szóval életem egyik legjobb döntése volt, hogy úgy éreztem ma megjutalmazhatom magam. Ezt a sütőtökös varázslatot pedig mindenkinek meg kell kóstolnia. Higgyétek el, amint megérzitek az ízét, minden gondotokat elfelejtitek! ;)

 

http://www.thestrawberryproject.com/

https://www.facebook.com/Thestrawberryproject/?fref=ts

Ár: 1500 Ft

Értékelés: 10/10