Hello Macaroon! Vagy mégsem?

The Box

A különleges kávéknál nincs is jobb. Nem is csoda, hogy mikor megláttuk a Macaroon frappé kiírást, azonnal összefolyt a nyál a szánkban. Remegő kézzel nyitottunk be a boltba, már szinte a szánkban éreztük az mennyei süti ízét. Sajnos azonban ebben a frappéban nem volt kávé, így kénytelenek voltunk másikat választani.20160808_183215_hdr-2.jpgAz élmény csodálatos volt. A strawberry dream (epres álom) és a créme brulée latte a neveikhez híven isteni finomak. Igaz, hogy a szirupokkal sokat lehet javítani a rosszul elkészített kávékon, itt ilyesmire nem volt szükség. A kávé önmagában, ízesítés nélkül is megállta volna a helyét.20160808_183556-2.jpg A helyhez tartozik egy három asztalos picinyke terasz, amin mi is helyet foglaltunk. Az asztalon még ott találtuk bizonyos finomságok maradványait, ami kissé rontott az összképen. A rendelésünket kihozták, a kiszolgálásra nem lehet panaszunk. A lányok kedvesek és mosolygósok voltak. A körút ugyan hangos, sok az ember és az autó, a kávézás élményét azonban még ez sem tudta elrontani. A fánkok is fantasztikusan néztek ki, elvitelre választottunk is kettőt. A citromos csodába én azonnal szerelmes lettem, alig bírtam kivárni, hogy hazaérjünk és beleharaphassak. A másik fánk passzolt a kávénkhoz, ugyanis créme brulée névre hallgatott. A doboz, amibe kedvenceinket csomagolták, nagyon stílusos volt, ha újrahasznosítható lenne szívesen meg is tartanánk. :D Otthon azonban csalódnom kellett, ugyanis a citromos fánk helyett egy színes gabonagolyósat találtam. Elszomorodtam, mert már a számban éreztem a citrom fanyar és a fánk édes ízét. Megmondom őszintén nem igazán értem, hogy egy két darabos fánkrendelésből hogyan lehet elrontani az egyiket. Ha 100 fánkot kértem volna, azt mondom oké, egyet elrontottak, na de kettőből? Ez azért eléggé elvette a kedvemet a visszatéréstől. Félretéve a sérelmeimet természetesen kíváncsi voltam az édességre, szóval megkóstoltam. Nem volt rossz, de valahogy nem azt az élményt sikerült nyújtania, amit vártam volna. Az égetett cukros krémes finomság egy fokkal jobb volt, de még erre sem mondanám, hogy álmaim fánkja. Mindent egybe vetve, mivel mi elsősorban a kávék alapján értékelünk, ez egy szuper hely, bátran merjük ajánlani mindenkinek.

http://theboxdonut.com/

https://www.facebook.com/theboxdonut/

Ár: 790 Ft

Értékelés: 7/10