Budapest, te csodás! Nálad kávézni öröm.

Dear Budapest

Kedves Budapest!

Elég sok dolgom akadt az utóbbi időben, így igazi felüdülés volt, mikor ma végre beléphettem a kedves kis gasztrobárotok ajtaján. Amint megtudtam, hogy megnyitottatok, számomra egyértelmű volt, ide muszáj eljönnöm. Roham léptekkel vágtattam a Veres Pálné utcán, hajtott a kíváncsiság.

fullsizerender_94.jpg

fullsizerender_95.jpg

Olyan boldog vagyok, mikor egy hely, amit találok túlszárnyalja a hozzá fűzött reményeimet. Próbáltam csúcsidőn kívül érkezni, ami annyira jól sikerült, hogy rajtam kívül éppen nem is volt bent senki. Így, boldogan pásztáztam végig a szépen kidolgozott menütáblákat.

fullsizerender_99.jpg

Egy pillanatra elkeseredtem, mert alternatív tejek közül csak az általam nem igazán kedvelt szójatej állt rendelkezésre. Azonban ez gyorsan elmúlt, mikor megkérdeztétek, hogy milyen tejjel innám, ha lehetne. Utána még azt is elmondtam, miért részesítem előnyben a mandula- és rizstejet a szójával szemben. Jó érzés volt azzal szembesülni, hogy adtok a véleményemre és készek vagytok lecserélni saját választottatokat. Mosolyogva rendeltem egy espressot, miközben a művészien elkészített szendvicskreációkban gyönyörködtem.

Az étlapon leves, desszert és péksütik, valamint egy jó brunch kellékei is megtalálhatóak. Sőt, néha külön eseményként még Steiner Kristóf pop-up vacsorájára (vagy brunchra) is betérhettek, de csak, ha nagyon szemfülesek vagyok, ugyanis percek alatt elkapkodják a szabad helyeket.

Mindegyikőtök hihetetlen kedvességgel fordult hozzám. A kávém mellé nagyon cuki kis tartócskában érkezett a barna cukor, amit kérésemre azonnal kicseréltetek édesítőre.

fullsizerender_97.jpg

Teljes nyugalomban olvasgattam, nézelődtem és kortyolgattam gőzölgő feketémet. Istenien éreztem magam. A hely hangulata, a kedves kiszolgálás, a sok mosoly mind-mind hozzájárult ahhoz, hogy szuper fél órát töltsek el nálatok. Muszáj külön említést tennem a mosdóról, ugyanis tátva maradt a szám, mikor beléptem. Vattapamacsok, fülpiszkáló, zsepi, nedves törlőkendő és még sok minden hasznos piperecucc sorakozott a polcon. Gyönyörű tisztaság és kellemes illat fogad, szinte az az érzésed van, hogy rossz ajtón jöttél be, és nem a WC-t, hanem a sminkszobát találtad meg. Egy szó, mint száz, magasra tettétek a mércét!

Miután mindent megittam, még egy frissítő szódát is kaptam, pedig nem is szóltam, csak figyeltetek rám annyira, hogy észrevegyétek, egy erős fekete után jólesik a hideg víz. Szerencsére a kávétok is nagyon finom, így bizton állíthatom, hogy hamarosan visszatérek. :)

Ár: 450 Ft

Értékelés: 9/10

https://www.facebook.com/dearbudapest/