Levendulás lattét kérnék, extra panorámával!

Völgyhíd Kávézó

Szeles reggelre ébredtünk a Balatonnál, de a biciklitúra iránti lelkesedésünket még ez sem tudta letörni. Négyen vágtunk neki a közel 8 kilométeres útnak. Mikor elindultunk Szántódról a megszokott vonalon tekerve, még nem gondoltuk, hogy eljön a pillanat, amikor sírva könyörgünk majd azért, hogy végre elérjünk a célunkig. A Kőröshegyen található kávézó kocsival valóban megközelíthető távolságra van, azonban biciklivel fel kell tekerni egy olyan emelkedőn, amit szerintem sportembereknek találtak ki. :D

fullsizerender_91.jpg

Természetesen a mi kis szupercsapatunk jól vette az akadályt és ugyan vízben úszva, de megértük a percet, mikor is helyet foglalhattunk a Völgyhíd Kávézó teraszán.

fullsizerender_92.jpg

A szél süvített, így kicsit cidriztünk, ám a pincér gyorsan elénk rakta a menükártyát. Én rögtön ki is szúrtam magamnak az itallapról a levendulás lattét, a többiek inkább a sör mellet tették le a voksukat. :D A kiszolgálás picit lassabb volt, mint amire számítottunk, azonban így talán még jobban örültünk neki, mikor végre hozzájutottunk az életmentő italokhoz. A lattémnak nagyon jó illata volt (én amúgy is imádom a levendulát mindenféle formában). Itt a BFC Monza géppel főzik saját kávékeveréküket, amit ráadásul frissen őrölnek.

img_4829.JPG

fullsizerender_93.jpg

Kimondottan jólesett megiszogatni ezt a kis különlegességet, igaz utólag rájöttem, hogy lehet jeges változatban kellett volna kérni. A biciklizéssel elégetett kalóriákat azzal ünnepeltük, hogy rendeltünk két isteni sütit. Ebből az egyik répatorta volt, aminek a fantasztikus ízét még sokáig emlegetni fogjuk. Na jó, a narancsos trüffeltorta után is megnyaltuk mind a tíz ujjunkat.

Szuper élményt adott nekünk ez a kis hely. A panoráma eszméletlen, a mellette elterülő mezőn lovak legelésznek, a hely igazán hangulatos, és a kínálatra sem lehet panasz. Nagyon boldog vagyok, hogy ráleltem erre az eldugott gyöngyszemre a Balcsi mellett, ajánlom mindenkinek, hogy ha teheti, tegyen egy kitérőt az M7-es autópálya 121-es lehajtójánál, garantáltan nem fog csalódni! ;)

 

Ár: 650 Ft

Értékelés: 7/10

www.facebook.com/volgyhidkavezo