Az egyetemi nap fénypontja!

Műhely Egyetem Cafe

Több, mint négy éve koptatom az ELTE Múzeum körúti kampuszának kissé már elhasználódott padjait. :) Ezalatt az idő alatt szakot váltottam, lediplomáztam, most pedig a mesterképzést gyűröm. Mindenkitől azt hallani, hogy de jók is voltak az egyetemi évek, a szabadság, a társaság. Ha nekem valamit ki kéne emelnem, az biztosan a töménytelen mennyiségű kávé lenne, amit elfogyasztottam. :D Mikor idekerültem még csak a KK, vagyis becsületes nevén Könyvtár Klub működött. Nem rossz hely, de a kávé nem valami díjnyertes. Így gondolhatjátok, hogy mikor 2014 novemberében megnyitotta kapuit a műhely, magunkon kívül voltunk örömünkben.

img_2732.JPG

Az egyetemen eddig ismeretlennek számító kínálattal érkeztek. Volt itt minden mi szem-szájnak ingere. Leves, tészta, szendvics, croissant, panini, saláta, keksz, süti és még sorolhatnám.

Személyes kedvencem a csirkés kuszkusz saláta, a tápióka puding mangó öntettel és a kesudiós-banán mousse. Mondanom sem kell, hogy elég sokszor nézek be ide, az órák közti szünetekben.

fullsizerender_49.jpg

Természetesen, ezzel nem vagyok egyedül, ebédidőben hosszú sor kígyózik, megesik, hogy az ajtón túl is állnak az éhes és szomjas hallgatók. Szóval a hely nagyon menő, a kínálatban folyamatosan jelennek meg újdonságok, így sosem lehet megunni. :) Ilyen bevezető után, pedig képzelhetitek,hogy milyen rendkívüli a kávéjuk. A The Roasting Party termékeivel dolgoznak, a kávét helyben darálják. Talán, ezért lesz az íze ennyire isteni.

img_3052.JPG

A baristák jeleskednek a kávédíszítés művészetében, hiszen mindig gyönyörű mintákat és szíveket varázsolnak a fényes tejhabba. Mostanában áttértem a mandulatejre, és bevallom őszintén az elején rettegtem, hogy milyen lesz majd kávéba töltve. Nagyon kellemesen csalódtam. A legjobb pedig az, hogy itt a műhelyben az alternatív tejek széles választékát megtalálni, így nem okozott gondot, mikor a hagyományos helyett, mandulatejet kértem. Csak egy példa, hogy lássátok ez egyáltalán nem természetes. Egyik nap a barátnőmmel 5 kávézóban jártunk, mire találtunk olyat, ahol tartanak mandulából készültet. A legtöbb helyen csak rizs- és szójatej szerepel a kínálatban, ami szerintem kávéval párosítva szörnyű ízt eredményez. Zárójel bezárva. :D

Visszatérve a Műhely Cafe-hoz, hihetetlenül örülök neki, hogy 3 évvel ezelőtt úgy döntöttek, hogy megnyitják nekünk ezt a fantasztikus helyet. Itt mindenki megtalálja, amit keres. Akár reggelizni szeretne, akár ebédelni, ha egy kis édességre vágyik, netán gyümölcsöt enne, ide bátran jöhet. Egészséges ételekben is bővelkednek, árulnak laktóz-, glutén- és cukormentes termékeket is. Mindent összevetve arra a következtetésre jutottam, hogy minden egyetem megérdemelne egy ilyet. ;)

Egy kis ízelítő:

Értékelés: 9/10

https://hu-hu.facebook.com/muhelycafe/