A kávé neve: Sofia!♪♫ (Mira, Sofiaaa♪♫♫)

Araamu Cafe

Egy kellemes vasárnapi délután, miután a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban kellően kiműveltük magunkat, úgy döntöttünk, hogy mindenképpen megérdemlünk egy kávét. Még tavalyról volt egy emlékem, hogy a Kávé világnapján kinéztük az Araamu Cafe-t, mert itt aznap minden féláron volt. Sajnos Óbudát akkor nagyon messzinek találtuk, ezért elhalasztottuk a látogatást. Most a múzeumban, miután azon agyaltunk hova is mehetnénk, rögtön eszembe jutott, hogy van ám a tarsolyban kávézó. Szóval a Pünkösdfürdő utca felé vettük az irányt. Már a kocsiból kiszúrtuk a társasház aljában található kis kávézót.

fullsizerender_39.jpg

A berendezés nagyon modern. Általában a zöld szín dominál, ami nekünk különösen tetszett, hiszen otthon is hasonló a színvilág. Kényelmes székek, gyönyörű virágok és egy hatalmas akvárium is díszíti ezt a szuper helyet.

fullsizerender_20.jpg

fullsizerender_22.jpg

fullsizerender_25.jpg

fullsizerender_29.jpg
A kávélapon rengeteg kávékülönlegesség volt felsorolva. Nem is tudtam mit válasszak. Amarettósat, tojáslikőröset, sima csokisat? Legnagyobb bánatomra ezt a döntést a pincérnő hozta meg helyettem, ugyanis azt mondta, hogy még nem érkeztek meg a szirupok, és csak karamellás, illetve mogyorós ízesítéssel tud szolgálni. Ezek után nem okozott fejtörést, hogy mit is rendeljünk. :D Csalódottságunk enyhítésére úgy döntöttünk, hogy megjutalmazzuk magunkat egy-egy sütivel. Így a két kávéhoz, hozzácsaptunk még egy almás pitét és egy browniet is. Mikor a lány kezében megláttam a gyönyörű fatálcán szervírozott kávét, minden szomorúságom elszállt. Annyira gyönyörű látványt nyújtott, hogy percekig le sem bírtam róla venni a szemem.

fullsizerender_32.jpg
Az enyém mogyoródarabkákkal volt ékesítve, anyáén pedig sűrű karamellszósz fénylett. Az íze is mennyi volt, francia pörkölésű kávéból készült. Mondanom sem kell, hogy nagyon itatta magát, így pillanatok alatt már csak a pohár alján maradt néhány cseppel néztem farkasszemet. Megérkezett a lány, érdeklődött, hogy minden rendben volt-e, ízlettek-e a sütik és az italok. Nagyon szimpatikus volt, hogy így törődik a vendégeivel. Mikor rákérdeztem, hogy milyen kávét is ittunk, kiderült, hogy rejtegetnek ám itt újhullámos kávét is. Ezek mind világos pörkölésű kávék, és a Beanlight nevezetű magyar pörkölő szállítja. Na, nekem több sem kellett, máris kiválasztottam az itallapról egy cappuccinót.

fullsizerender_38.jpg
Minden hónapban másféle újhullámos kávét kínálnak. Márciusban ez nem más, mint a Sofia Antiqua Colombia. Csokoládé és mogyoró ízvilágú, közepes testű kávé, édes utóízzel. Hálát adok az égnek, hogy megkóstoltam, mert szerintem isteni finom volt. Kevésbé keserű, mint a sötétre pörkölt olasz kávék, édesítést egyáltalán nem igényelt. Miután felesben a cappucinót is elpusztítottuk, még gyorsan körbenéztem. Boxokba is lehet ülni, amelyek a pulttal szemben találhatók, sőt még hátul is van egy kis zug, ahol találhatók ülőhelyek. Láttam még rengeteg teát, annyiféle ízben, hogy fel sem tudnám sorolni.

fullsizerender_26.jpg

fullsizerender_35.jpg

Kávékat, amiket meg lehet vásárolni, de még söröket is. Összességében úgy gondolom, hogy szuper délutáni program volt, máskor is szívesen visszatérünk ide. :) Csak azt remélem, hogy akkor már meg tudom kóstolni a tojáslikőrös finomságot is. ;)

 

Értékelés: 7/10

http://araamucafe.hu/