Ha egy mosollyal többre vágysz, a Marketben jó helyen jársz!

Coffee Market (Market BDPST)

Nem titok, hogy rengeteg kávét iszom, vannak bevált helyeim, ahova majdnem mindennap betérek, hogy magamhoz vegyem az energiát adó fekete (vagyis tejjel inkább barna :D ) csodát. Ez már bevált szokás nálam, így az ilyen kávézókba már szinte hazamegyek. Az újdonságok felfedezésére általában két módszerem van. Sokszor kinézek a neten olyan címeket, ahova mindenképpen el kell jutnom, és elcsábítom oda valamelyik barátnőmet. A másik opció azonban az, amikor valamilyen munka után vagy jól sikerült eseményt követően úgy döntök, hogy megjutalmazom a kávéval. Ilyenkor szoktam róni az utcákat és rálelni olyan helyekre, amik általában beváltják a hozzájuk fűzött reményeket. Ilyen volt a Coffee Market is, ahova egy nagy takarítás befejeztével tévedtem be.

fullsizerender_6_1.jpg

Nem mondom, hogy nem voltam éhes, így az illatok, amik onnan szálltak szerintem bárkit becsalogattak volna. A frissensült hamburgerhús és sült krumpli mennyei zamata terjengett az utca ezen részén. De ugye nem enni jöttem, így én a kávés rész felé vettem az irányt.

fullsizerender_5_1.jpg

Két nagyon kedves lány vette fel a rendelésemet és szolgált ki. Ezt akár vastag betűvel ki is emelhetném, mert itt tényleg nagyon aranyosak voltak velem, készséggel válaszoltak az összes kérdésemre, és végig mosolyogtak. :) Mindenféle alternatív tej megtalálható a palettájukon, így a fejemben már fel is írtam nekik egy hatalmas piros pontot smiley-val. Azt gondolná az ember, hogy a Király utcán teraszt találni lehetetlen, azonban itt még ez is megvalósult egy kis beugró formájában, ahol fekete italos rekeszek dobják fel a design-t. Nekem nagyon tetszett, így vidáman foglaltam helyet, ezek valamelyikén.

img_5219.JPG

A kóstolás után pedig egyenesen mámoros állapotba kerültem. Annyira finom, az újhullámos trendnek megfelelő íz járta át a számat, hogy majd a könnyem is kicsordult. A specialty kávék között ez kiemelkedően jónak számít, legalábbis az én szájízem szerint. :) A My Little Melbourne kis családjához tartoznak, az általuk készített kávéval dolgoznak. Világos pörkölés, kissé csokis beütéssel. Én mandula- és rizstej kombójával kértem a cappuccinomat, ami nálam telitalálat volt. Olyan szuper tapasztalatokkal távoztam innen, hogy egy héttel később magammal hoztam az egyik barátnőmet is, mondván, hogy ráleltem egy fantasztikus helyre, ahol mennyei a kávé.

Második alkalommal sem kellett csalódnom, ugyanolyan kedvesen fogadtak és a kávé íze is pontosan azt nyújtotta, amit előző alkalommal. Ha az Arioso az elbújós hely, ahol nyugalomban kávézhatsz a Király utcán, akkor ez a megfigyelő pont, ahonnan rálátsz a nyüzsgésre, mégis egy másik világba kerülsz a kávé okozta örömök miatt. ;)

Ár: 690 Ft

Értékelés: 8/10

https://www.facebook.com/MarketBDPST/