Pazar Gasztrokávézó nyílt Újbudán!

Gatto Macchiato Gasztrokávézó

Január 16, a szülinapom, a kedvenc napom minden évben. Idén azonban még szebb és jobb volt, mint amire számítottam, minden várakozásomat felülmúlta. Köszönhető ez az én drága egyetlen szerelmemnek, aki csodás születésnapot teremtett nekem. A jeles alkalomból ünnepi reggelit és kávét kaptam, aminek helyszínéül egy hihetetlenül csodás helyet szemelt ki, a Gatto Macchiato Gasztrokávézót, ami nemrég nyitotta meg kapuit a Budafoki úton.

img_e6403.JPG

A kínálat rendkívül széles, olasz előételek, levesek, tészták, szendvicsek, pizzák és desszertek sorakoznak az étlapon.

A pultban ínycsiklandó tiramisu, sárgabarack pálinkás fehércsoki mousse, és meggyes csoki mousse díszelgett.

img_e6406.JPG

Az én választásom mégis egy kicsi almatortácskára esett, mellé pedig cappuccinót kértem mandulatejjel. A másik tálcánkra kékszőlős szörp és sonkás szendvics került. Felmentünk a galériára, ahol minden párnába bele volt hímezve arany színnel, a szuper macskás logójuk. Van fent egy kis kanapés zug, mellette nagy ablakkal, ahol képek és növények teszik tökéletessé a hangulatot.

img_e6408.JPG

Miután leültünk már alig vártam, hogy kihozzák amit rendeltünk és végre belekóstolhassak a finomságokba.

img_6423.JPG

Az almatorta isteni finom volt, kicsit hasonlított a Hollandiában népszerű Appeltaarthoz. :) A kávéjuk is igazán aromás. A 42 nevű kávépörkölő szolgáltatja az alapanyagot, ami a Galaxis útikalauz stopposoknak című könyvből lehet ismerős.

Világos pörkölésű, specialty kávét kóstolhattam itt, ami igazán ínyemre való volt. Külön pluszként megjegyezném, hogy mindketten kaptunk egy-egy pohár vizet az italaink mellé. Az ilyen apró kedvességek mindig megmelengetik a szívem. :)

img_e6410.JPG

A szendvics is fantasztikusan nézett ki, majonézes szósz tette még tökéletesebbé, az amúgy is pompás ételt. Órákig el lehet itt ücsörögni, olyan kellemes a környezet. A galérián tévé is van, így gondolom esténként meccseket is nézhetnek a vendégek. Remekül éreztük magunkat, a reggeli is szuper volt, a kiszolgálás gyors és nagyon kedves. Mosolyogva távoztunk, de még biztosan jövünk, hiszen sosem fogom elfelejteni, hogy milyen jó kezdete volt ez a születésnapomnak. :)

Ár: 650 Ft

Értékelés: 8/10

https://www.facebook.com/gattomacchiatoBP/

https://www.facebook.com/42Coffee/

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat!