Budai kávéval köszönt be a tavasz!

Szépkilátás Cukrászda

Biztosan tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen ember, aki már tűkön ülve várta a jó időt. Mínusz tíz fokban valahogy nem érzem magam kellemesen, nemhogy az utcára kimenni, de még tanulni sincs kedvem. Hatalmas örömujjongásban törtem hát ki, mikor a redőnyt felhúzva napfény áramlott be a szobába. Nem is volt kérdés, hogy ezt meg kell ünnepelni egy jó nagy sétával a friss levegőn. Célpontnak a Normafát szemeltük ki. Miután lejártuk a lábunkat, pillantásunk a Szépkilátás Cukrászdára esett, ahol már mindenhol nyulak és más húsvéti dekorációk köszöntik az érkezőket.

img_6958.PNG

nyuszika.jpg

Két ínycsiklandó sütit rendeltünk, egy karamellás sajttortát és egy málnás csodát, amelyek laktóz- és cukormentesek is voltak.

img_6960.JPG

Ezek mellé én még választottam egy budai kávé névre hallgató italt is, amit vaníliás tej tesz különlegessé. Amíg vártuk a pincérnőt jól szemügyre vettem a helyet. Az ablakban rózsaszín flamingók álltak, a földön lévő kis kaspóban, melynek a teteje szív alakot formázott kerek bokrocskák díszelegtek.

img_6947.jpg

img_6946.jpg

Nyitott és zárt terasz is rendelkezésre állt, de a benti térben is akadt üres asztal. Már abban a pillanatban, ahogy a pult mögül kilépett a lány, tudtam, hogy a tálcán a mi édességeink sorakoznak. Alig vártam, hogy letegye elénk és belevághassak a sűrű málnás krémbe. A kávénak isteni illata volt, a tejről nem is beszélve, amit külön kis kancsóban szolgáltak fel. Mikor beleöntöttem a csészémbe, felfedeztem a fekete kis vaníliadarabokat, amelyek fantasztikussá varázsolták a kávémat. Többször is el kellett mondanom, hogy ez mennyire finom, mert tényleg az volt. A vaníliás tej a gyerekkoromat idézte, a kávé pedig egy kicsit felnőttessé tette. :)

img_6959.JPG

Elücsörögtünk így egy félórát, aztán mint aki jól végezte dolgát, teli hassal hazaindultunk. Szuper kis kiruccanás volt, amit megkoronázott a Szépkilátás Cukrászdában tett randevú. Ajánlom mindenkinek, aki kicsit különlegessé szeretne tenni egy amúgy átlagosnak mondható szombati sétát. ;)

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat!

Ár: 630 Ft

Értékelés: 8/10

https://szamos.hu

https://hu-hu.facebook.com/pages/Szamos-Marcipán-Szépkilátás-Cukrászda