BlackStart, hogy minden reggeled ragyogóan induljon!

BlackStart

Elteltek az ünnepek, kellemesen, békességben, ideje visszarázódni a hétköznapok rutinjába. Nincs több bejgli reggelire vagy meleg takaróba burkolózás egy pohár forralt borral, és a karácsonyi díszek is kezdenek lassan eltünedezni. Ilyenkor mindig kicsit meglegyint a melankólia szele, mert nem nagyon akaródzik visszatérni a valóságos életbe. Mégis van, ami miatt újra bemerészkedem a városba, például azért, hogy egy csajos kávézás mellett kibeszéljük az elmúlt napok történéseit. Ehhez most a BlackStart nevű kávézóra esett a választásunk, ami az Arany János utcában várja a betévedőket. Egy irodaház aljában található, így az elosztása elsőre kicsit furcsának tűnhet, mivel a pultot és a vendégteret egy folyosó szeli ketté. Igazából nekem tetszett, mert eddig még nem találkoztam hasonló elrendezéssel.

img_6254.jpg

A lány, aki érdeklődve kérdezte, hogy tud- e nekünk valamiben segíteni, szélesen mosolygott és türelemmel kivárta, mire dűlőre jutottunk. Cappuccinóink mellé még választottunk két diós zabkekszet is, mert a karácsonyi zabálás után már nem mertünk az isteni sütis pultból kérni. (Zárójelben meg kell, hogy jegyezzem, ezért díjat érdemelnénk, ugyanis a pisztáciás sajttortától a chia pudingig mindenféle földi jóval meg volt pakolva.)

Szóval miután hősiesen kiálltuk a próbatételt letelepedtünk egy asztalhoz, ahol egy régi kotyogós és egy gyönyörű virág várt minket. Pár perc elteltével pedig a kávéink is csatlakoztak.

img_6257.jpg

img_6259.jpg

Itt, a Bagira kávépörkölő szolgáltatja az isteni alapanyagot. A mi kávénk egy világos pörkölésű volt, El Salvador névre hallgatott. Már többször is mondtam, hogy én nagyon szeretem az újhullámos helyeket, mert amióta megkóstoltam, szenvedélyemmé vált az a különleges íz, ami ezekben a kávékban jelen van. Nem kellett csalódnom a BlackStartban sem, hozta azt az aromát, amit elvártam tőle.

Ilyen finom italok és kekszek mellett pedig még szuperebb volt az itt eltöltött idő. Az én személyes kedvencem egy óra volt a falon, ami egyszerűen vonzotta a tekintetet.

img_6260.jpg

Rögtön meg is fordult a fejemben, hogy milyen szívesen díszíteném otthon a szobámat egy hasonlóval. A sarokban kényelmes kanapé vár, ami felett fényképek lógnak.

img_6262.jpg

Engem megnyertek, mind a berendezéssel, mind a kávéval. Ha egy pompás napindítóra vágytok, a BlackStartban a helyetek. ;)

Ár: 590 Ft

Értékelés: 8/10

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat!

https://www.facebook.com/blackstartcoffee/

http://bagira.coffee/