A kávé, a "bűntelen" mákos guba és a bikinialak lelőhelye létezik!

Summer Shape

Mikor a buszon utazom sokszor böngészem az Instagramot unaloműzés gyanánt. Az egyik ilyen görgetés közben akadt meg a szemem egy képen, amin hihetetlenül fincsi pohárdesszertek voltak láthatók. Mikor rákattintottam és teljes nagyságban megláttam a képet, alig akartam elhinni, hogy ezek a édességek nemcsak fantasztikusan néznek ki, hanem egészségesek is. Rögtön tudtam, hogy a következő utam ide vezet majd. Ez a hely igazából edzésre való, hiszen az emeleten az Infrashape nevezetű gépen lehet tekerni a bomba alakért. Lent viszont egy igazi mennyország tárul a betévedő szeme elé. Már a belépés előtt elfogott a karácsonyi hangulat, mert kint minden égősorokkal volt feldíszítve.

img_5735.jpg

img_5736.jpg

A kávézóban a rózsaszín képek, rózsák, orchideák és plüsspárnák teljesen elvarázsoltak. Hát még mikor megláttuk az adventi koszorúkat. Komolyan mondom, hogy én még életemben nem láttam ilyen művészien megmunkált asztaldíszeket.

img_5744.jpg

Miután kigyönyörködtük magunkat odaléptünk a sütis pulthoz, ahol kiderült, hogy van mákos guba, mindenmentes. Nekem több se kellett, ezer éve fáj a fogam egy jó vaníliasodós gubára. Cappucinót rendeltem mellé, természetesen mandulatejjel. Mikor fizetni szerettem volna egy váratlan meglepetés ért, ugyanis a mákos gubát ajándékba kaptam. Aznap érkezett először, és a kóstolók szerint nem volt elég édes, ezért nehogy rossz szájízzel távozzak, grátiszként kóstolhattam meg. Mondanom sem kell, hogy ez egy olyan jóleső gesztus volt, hogy abszolút megalapozta az hangulatomat. Szépen leültünk két puha fotelbe és nekiláttunk az elemózsiánknak.

img_5739.jpg

img_5740.jpg

Kicsit tényleg lehetett volna édesebb az a sodó a gubán, de összességében nekem ízlett. Kávét kerestem, mákos gubára leltem, bűntudat nélkül az egészet megettem. A szentendrei Sweet Dreams cukrászda teszi lehetővé, hogy a hozzám hasonló édesség fanatikusok (akik ugyanakkor egészségmániásak) ehessenek akár aranygaluskát is. A kávéra sincs panaszom, a Caffé Perté szolgáltatja, azaz kiváló minőségű olasz kávét kóstolhattunk. Rengeteg szirupot tartanak, természetesen cukormenteseket is, valamint szuperül kinéző péksütik (teljes kiőrlésűek is), és mézeskalácsok gazdagítják a kínálatot. A szilvás fahéjas zabkása egyenesen isteni volt, szóval boldogan kanalaztunk a helyünkön. Többször megkérdezték, hogy ízlenek-e a desszertek, jó-e a kávé, kérünk-e még valamit. Nagyon szimpatikus volt itt mindenki, a lányok közvetlenek és mosolygósak. Betelni a design-nal még mindig nem tudtunk, csodálkozásunkból az zökkentett ki, hogy felajánlották megmutatják a fenti edzős részt.

img_5743.jpg

Kaptunk az alkalmon felsétáltunk és megnéztük ezt a hipermodern gépet, amivel állítólag 1200 kalóriát lehet elégetni egy óra alatt. Engem rögtön megfogott a szlogen, tudtam, hogy biztosan ki szeretném próbálni. És képzeljétek, mikor visszatértünk a kényelmes székeinkbe megleptek minket egy ajándék kártyával, ami egy ingyenes alkalmat rejtett a csodamasinán. Olyan szuper élményekkel távoztunk, hogy még utána is sokáig arról beszélgettünk, miért nem lehetnek mindenhol ilyen kedvesek és emberszeretőek. Mostanában majdnem mindig pozitív tapasztalatokat szerzek látogatásaim alkalmával. Boldog vagyok, hogy olyan helyeket ajánlhatok Nektek, amiket tényleg a szívembe zártam.

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat!

Ár: 690 Ft

Értékelés: 8/10

https://www.facebook.com/sumershape/