Az Irkafirka nyomot hagy a szívedben!

Irkafirka kávézó

Már alig vártam, hogy megírhassam ezt a bejegyzést. Az élet apró örömei közül, engem most ért egy, amit a blognak köszönhetek. Eddig mindig én kutattam fel a kávézókat, amikről úgy gondoltam, hogy szuper kis cikk alapanyagok, azonban ebben az esetben ez másként alakult. Kaptam egy üzenetet, amiben ajánlották nekem, hogy ha van kedvem nézzem meg az Irkafirka kávézót. Mondanom sem kell, hogy majd kiugrottam a bőrömből. Természetesen nem volt kérdés, hogy amint akad egy szabad percem meglátogatom ezt a különleges nevű helyet.

img_5696.jpg

Egyik állandó kávépartnerem és egyben drága barátnőm kísért el, akivel már az első pillantásra beleszerettünk a kávézóba. Az ajtó előtt egy kicsinyke műfenyő állt, mellette két kis szék piros takarókkal.

img_5698.jpg

Belépve azonnal elvarázsolt a hely hangulata, na meg persze a karácsonyi zene. Persze, tudom még korán van ehhez, de én minden évben alig várom a percet, amikor elkezdhetem hallgatni az örökzöld slágereket. Így nem csoda, hogy nagyot dobbant a szívem mikor felismertem a Last christmas ismerős dallamait. Egy nagyon kedves szőke hölgy sürgölődött a pult mögött, körülötte mindenfelé házi sütemények, kenyerek, bonbonok. Almás pite, gyümölcskenyér, friss cipó, volt itt minden mi szem-szájnak ingere.

img_5699_1.jpg

Alternatív tejből is volt választék, így mindketten nagyon boldogok voltunk. Lattét kértünk, és amíg készült én egy kicsit kérdezősködtem. Megtudtam, hogy a Bagira nevű kávéval dolgoznak, ami a mogyorósabb ízvilágot képviseli, közepesen pörkölt és 100% arabica. Tartanak még egy erősebb costa ricai kávét is, de azt inkább magában ajánlják, nem tejeskávénak. Mikor elkészült a két latte én csak ámultam és bámultam, mert ilyen szép habot mandulatejből még senki nem varázsolt nekem. Ízre pedig egyenesen isteni volt. Minden előre elmondott tulajdonságának eleget tett.

Felmásztunk a pici kis galériára, ahol azonnal megakadt a szemünk egy narancssárga kanapén, ami tökéletes helynek bizonyult számunkra.

img_5703.jpg

Egy másik világba kerültünk. Oda, ahol megállt az idő. Kakukkos óra van a falon, régi képek Budapestről, a könyvespolcon pedig könyvek sorakoznak.

Külön meg kell említenem, hogy Lev Tolsztoj két regénye az Anna Karenina és a Feltámadás is fellelhető volt az olvasmányok között (a szakdolgozatom két alapműve), így mikor megláttam már biztos voltam benne, hogy ez rossz hely nem lehet.

img_5708.jpg

Fantasztikus volt az itt eltöltött idő. A kiszolgálás annyira kedves, hogy szinte azt éreztük, otthon kávézunk a nappalinkban. Hihetetlen öröm nekem, hogy ilyen pozitívan tudok írni az Irkafirka kávézóról, és nagyon várom a pillanatot, amikor egy újabb kis boríték villan fel a We Heart Coffee oldalán.

A legújabb örömhírem pedig, hogy:

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat!

Ár: 600 Ft

Értékelés: 9/10

https://www.facebook.com/irkafirkakavezo/