Kóstolj bele az Élet ízeibe Gazdagréten!

Életízek

Olyan szomorú egy esős délután. A borongós időben az embernek szinte semmihez nincsen kedve, kivéve persze egy nagy bögre kávét. Így vezetett utunk egyik nap a gazdagréti Életízekbe.

img_5249.jpg

A kicsi boltba belépve isteni illat ütötte meg az orrunkat. Akármerre néztünk csokik, cukrok, kávék, teák, sütik és még rengeteg apró szépség került a szemünk elé. Hirtelen meg is ijedtem, hogy ha itt elkap a láz nem lesz megállás, és felvásároljuk az egész boltot. Ezért, mintegy ezt megelőzve inkább két kezemet arcom elé téve egyenesen a pulthoz sétáltam, hogy csak a kávékínálattal tudjak szemezni.

Elvettem az itallapot a tartójából és belemerültem a különlegességek tanulmányozásába. Legalább öt percig hezitáltam, mire végre el tudtam dönteni, hogy a Mexikó Istene fantázianevű kreációt választom. A másik kiszemelt az Édes Álom lett.

img_5257.jpg

A lány, aki kiszolgált minket nagyon aranyos volt. Alternatív tej is állt rendelkezésre, így ez plusz pont nekik. Arról nem is beszélve, hogy egy kis emelvényen megtalálható a valaha volt legtökéletesebb hely egy barátnős csevegésre.

img_5248.jpg

Az én kávémban csokiszirup, fahéj és szerecsendió párosult a frissen gőzölt rizstejhez. A barátnőm kávéját olvasztott belga csoki édesítette meg. Nagyon ínycsiklandó volt mind a két ital.

img_5250.jpg

img_5305.JPG

Mint később kiderült, külön nekik készül a kávé, amit egy kézműves győri manufaktúrának a Kapuczinernek köszönhetnek. Ebben hatféle kávé található, köztük robusta és arabica is. Bevallom, hogy titkos favoritjaim azok a helyek, ahol saját rendelésre készített keverékekkel dolgoznak, mert mindig újdonságokba botlok, sosem kapom kétszer ugyanazt az ízélményt. Olyan boldog vagyok, mikor rálelek egy-egy ilyen kis ékszerdobozra, mint az Életízek, ami Gazdagréten el van dugva egy társasház aljában. Ilyenkor mindig hálát adok az internet adta lehetőségeknek, hogy megtalálhatom a kevésbé ismert helyeket is, ahová öröm beülni, mert nincs tömeg és hangzavar. Csak nyugalom van, béke és a kávéd. :)

Ár: 550 Ft (rizstej +100 Ft)

Értékelés: 8/10

https://www.facebook.com/eletizek

http://www.eletizek.hu

https://www.kapucziner.hu